sábado, 22 de marzo de 2014

La Ladrona de Libros

Markus Zusak

Editorial Lumen, 2007


En plena II Guerra Mundial, a pequena Liesel atopará a súa salvación na lectura.

Unha preciosa novela, tremendamente humana e emocionante, que describe as peripecias dunha nena alemana de nove anos dende que é dada en adopción pola súa nai ata o final da guerra. A súa nova familia, xente sinxela e nada afecta ao nazismo, ensínalle a ler e a través dos libros Rudy consegue distraerse durante os bombardeos e combater a tristura. Pero é o libro que ela mesma está a escribir o que finalmente lle salvará a vida.

6 comentarios:

Unknown dixo...

Una gran novela,de fácil lectura que transmite fuertes emociones(miedo,amor,tristeza...)y grandes relaciones entre sus "enormes" personajes(Liesel,Hans,Rudy,Max..)pero el mayor personaje es "La Muerte" que en esta novela se humaniza.Leerla ya.

Unknown dixo...

Una marvillosa obra, de las que da pena que tengan final. De fácil lectura y comprensión. Con una intriga y suspense que hacen que te cueste dejar de leerla. Una exaltación generosa de valores tan importantes como la amistad y la familia, haciéndose si cabe más sorprendente por la época y lugar en el que transcurre la historia.
Se la recomiendo a todo el mundo en general muy en especial a aquellas personas que se emocienen con facilidad.

xarela dixo...

Acompañad@s dunha irónica "guía",viaxamos nesta novela a través da vida da pequena Liesel,dende os seus fracos e abandonados 9 anos,ata a adolescencia,marcada esta viaxe polo seu amor aos libros,o seu denodado esforzo por ser feliz nunha época de horror;acompañada por personaxes entrañabeis e tan reais que te parece recoñecelos como veciños.Moitas formas de amor e entendemento fechadas nun texto intelixente e fermoso que trata sen dramatismo pero sen maquillaxes unha das épocas máis vergonzosas da nosa Europa,desta volta dende o lado das outras vítimas do nacismo,esa parte do pobo alemán que non estaba con el.

Begoña dixo...

Lo primero confesar que todavía no he acabado la novela,pero estoy tan encantada que me he propuesto no apurar la lectura para disfrutar al máximo de ella. Hasta este momento otros libros eran mis favoritos, pero esta obra me está emocionando como ninguna otra hasta el momento. Esa generosidad por parte de la protagonista y las emociones tan especiales que despierta en todos los que la rodean, llenan cada página, haciendo desear que no llegue el final. Sin olvidar la sencillez de lectura y sin embargo la profundidad de la narración que te traslada con facilidad a cada lugar de los que en ella se describen. Se la recomiendo a todo el mundo y sobre todo a aquellas personas a las que les cuesta un poco más engancharse a la lectura. Este es el pequeño empujón que necesitan

Rosi Rivera dixo...

Esta es una novela que va creciendo según la lees,lo mismo que Liesel se va haciendo mayor y se va adaptando a su entorno.
Destacaría el personaje de "la muerte",tan cercana,tan presente en nuestras vidas pero nunca tan viva como en este novela;llegamos a comprenderla y a sentir con ella la enorme carga que vivió en esta guerra.
Saludos!

Loly dixo...

Unha marabillosa novela contada, cunha linguaxe moi poética, por unha narradora "especial" a quen, e pola súa finísima ironía, esquecemos por momentos e mesmo en ocasións ata chegamos a simpatizar con ela.
É a historia duns protagonistas, habitualmente esquecidos, e que sufriron todo o horror dunha guerra e dunha represión inhumáns, aos que chegamos a coñecer a través da vida de Liesel, unha vida marcada pola perda dos seus seres queridos.
Moi recomendable!!