miércoles, 13 de febrero de 2008

O Inferno de Marta

Pascual Alapont
Xerais Edicións, 2004
Colección "Fóra de Xogo"

Cando aceptou saír con aquel mozo, Marta non sabía que poñía un pé no inferno, e que a partir de entón sería tan doloroso penetrar como tratar de escapar de alí. Esta novela de Pasqual Alapont, escrita ao xeito dun thriller, con psicópata incluído, pon os pelos de pé. Esta é a historia de Marta, unha moza que se namorou da persoa equivocada; pero tamén é a historia dunha amizade a proba de bombas que cativa pola súa tenrura. O libro complétase con A máscara do amor, un texto no que o psicólogo e criminalista Vicente Garrido analiza os comportamentos de risco que calquera persoa moza debería ter en conta para evitar caer no inferno do maltrato físico ou psicolóxico. Un libro útil que combina unha novela emocionante chea de suspense e un práctico libro de autoaxuda

10 comentarios:

Sarika dijo...

Este libro me pareció muy bueno, realista e interesante. Algunos de mis compañeros dicen que era previsible, pero es que este libro no es de intriga, el final se sabe desde que coges el libro entre tus manos, lo interesante es lo que cuenta, las reacciones de las personas (en este caso de Marta), ante situaciones difíciles de entender y comprender.
Recomiendo a todo el mundo leerlo, pero especialemente a las mujeres, para que no se dejen manipular por las personas que dicen que te quieren pero que demuestran totalmente lo contrario.

Nerea dijo...

Este libro me pareció muy interesante ya que todo tiene que ver con la vida real.Todo parece que nunca va a pasar pero en realidad pasa todos los días en diferentes partes del mundo.El libro es muy bueno y se lo recomiendo a aquellas personas que les guste leer sobre cosas de la vida real.

Lukas dijo...

Aún non o acabei de leer pero por o que lin gustoume bastante. Eu creo que vai ser un pouco pesado de leer pero vai ser interesante porque trata sobre a violencia de xénero e é un tema que se deberia tratar maís para tentar que non volvera a pasar.

Laura dijo...

A min gustoume bastante aínda que non o lín todo. O libro esta ben porque nos conta a vida duns rapaces que teñen unhas relacións bastante malas.Eu recomendariao.

Master Arcania dijo...

Bien, para pasa-lo tempo.

En realidade, case todos os libros me deixan indiferente.

Realista, a calqueira lle pode pasar...

LEO dijo...

Este libro estuvo bastante bien, aunque hubo algunas partes que no me gustaron mucho o fueron muy aburridas, me ha gustado más el otro, porque este es demasiado real, el otro era más de fantasía, pero estuvo bastante bien.

Laura López dijo...

O libro estivo moi interesante. Trata sobre a violencia de xénero, e de como Marta, unha rapaza, e case asesinada a mans do seu mozo Héctor. Este rapaz xa matara antes a Isabel Fontán. A rapaza despois de descubrir toda a verdade cae embarazada, pero un tempo despois meten a Héctor no cárcere. O libro foi moi realista , xa que a violencia de xénero é unha cousa que temos que ter moi en conta nestes tempos.

Ángela dijo...

Pues para ser sincera lo que opino de este libro es que:
¡Me encantó! Este libro y el anterior que fue "El alma del bosque" han sido unos de los mejores. Este libro es muy entretenido y, entre otras cosas, habla de sucesos que, aunque nos parezcan descabellados e increíbles, suceden todos los días y simplemente hay que abrir un periódico, una revista o encender la televisión para darnos cuenta.
El libro trata de una historia de un maltrato que como protagonis- ta tiene a una chica, Marta. Esta no se da cuenta de lo que le sucede con su "maravillosa" pareja, hasta que el asunto llega hasta una situación que amenaza a su vida.

Michelle dijo...

Me parece un buen libro, que además habla de cosas realistas y que por desgracia ocurren en la actualidad y con demasiada frecuencia, en realidad no deberían ocurrir nunca. En conclusión: es un libro muy realista.

paula dijo...

O libro gustoume moito a parte que lin porque o resto non o puiden ler. Pero o libro gustame moito porque enseñanos as cousas que pasan na vida.

Bicos e apertas.

Paula