domingo, 1 de febrero de 2015

Eskoria

Alfredo Gómez Cerdá
Madrid, 2006. Ed. SM. (Col. Gran Angular - Alerta Roja).

Falso Diario Blog do Autor


Diego non se sinte distinto dos seus compañeiros de instituto, aínda que non lle gusten as mesmas cousas que a eles. Por iso non entende que algúns non o deixen en paz e que comezara a recibir todo tipo de ameazas. A súa mente lúcida trata de comprender os motivos do acoso ao que o someten, pero é imposible. Sinte que lle están empurrando cara un pozo sen fondo.

25 comentarios:

Brais dijo...

Pareceme ben o do club. Axudanos a reflexionar sobre temas dos abusos no instituto a coñecernos mellor e a respetar a os que sexan diferentes que nos.

jorge dijo...

este libro me gusto porque trata un tema de actualida

Alejandro dijo...

Es un libro muy realista, porque eso sucede mucho en los colegios de hoy en dia. Esto nos hace reflexionar sobre como puede ser la gente.

Aarón dijo...

Este libro no me gusto mucho porque tiene temas de violencia.

Anónimo dijo...

Non lin o libro pero parece de violencia de xenero e fixo que non me ia gustar.

Anónimo dijo...

Pareme moi ben por que axudanos a entender todo o que pasa no mundo
Sabela 3ºA

Anónimo dijo...

A mi este libro gústoume, e entretido e fainos pensar sobre este tema, reflexionar e comprender o mal que o pasan os nenos acosados

Anónimo dijo...

E un bo libro para nosa idade porq vemos os problemas q hai no mundo

Pablo dijo...

O libro paréceume moi realista,ainda que ao principio non invita a ler.

MIGUEL dijo...

ESTE LIBRO GUSTAME PORQUE FAINOS VER A REALIDADE QUE HAY EN TODOLOS COLEXOS

Tamara dijo...

A min este libro gustoume moito. Trata duns temas moi realistas que están a acontecer en moitos centros escolares polo mundo adiante.

Adrián dijo...

Este é un libro interesante e moi entretido ainda que non e un libro que teña que entrar a risa porque e un libro que e forte moi forte e se se toma a broma non baleria para nada porque e un libro que intenta concienciar dun problema que ocorre en moitos institutos as nosas espaldas e as de moitos profesores directores ,etc.

Anónimo dijo...

Este libro parecemo un libro moy bonito,porque fala de cousas reales.
E tamen nos fai reflesionar do que esta pasando no noso pais

Anónimo dijo...

Este libro gustoume porque fala dun poblema que hoxe en día sucede moito.

Ludovic dijo...

Estuvo ben porque nos fai ver o mal que o pasan os rapaces que sufren acoso.

Master Arcania dijo...

Foi o libro que máis me gustou de todos os que lín do club de lectura. Gústanme estes temas.

NOTA: Por qué, por qué os mangas son taaaaaan caros?

LEO dijo...

Ha estado muy bien, yo le daría un 9. Aunque me llevé una pequeña decepción, por lo del amigo, que se suicidara, eso ha sido un poco triste, pero por lo demás... Un libro fantástico.

Laura López dijo...

El libro me gustó mucho.
Lo que más me gustó fue la forma que tenía el escritor de explicar una cosa tan seria como es el abuso escolar de una forma tan pacifica.
El libro fue uno de los más bonitos que leimos hasta ahora.

KasMan dijo...

Este é un libro moi interesante porque nos fai reflexionar o que ocorre nos centros de ensino e trata dun tema de actualidade. Ademais o punto de vista do protagonista gustoume moito porque é un rapaz con moito caracter e capaz de enfrontarse ás cousas.

xano dijo...

Este libro foi o que máis me gustou, sobre todo porque fíxome entender a maioría das cousas. A verdade e porque estas cousas pasáronme a min.
Hoxe no club tivemos unha charla na que me desafoguei e contei as cousas que me pasaron.Non entro en máis detalles, tampouco quero que pensen mal...

Sarika dijo...

A mi este libro no me gustó, puede ser por el tema (que no es que me agrade mucho, aunque supongo que a nadie le gustará) o puede ser que el problema sea que acababa de leer una historia de amor, y, claro, no es lo mismo.
De todas formas intento ser objetiva al decir: es un tema del que todo el mundo debería leer y recomiendo a cualquier persona (adulto, adolescente...)leer esta novela.

Nerea dijo...

Este libro me pareció realista aunque no me gusto mucho. Todo lo que le pasa al niño es muy cruel aún que seguro que lo sufrirán muchos niños en este mundo. Es un tema que a mucha gente no le agrada porque a lo mejor no quiere ver la verdad pero es lo que hay y hay que saber afrontarlo. Lo recomiendo para la gente que quiera entender las cosas que tiene el acoso escolar.

LaUrA dijo...

A min gustoume bastante o libro, no xeito de que o tema que nos conta do acoso aos rapaces pois, paréceme que iso está ocorrendo en moitos colexios, institutos... Espero que eses acosos se podan acabar e que non ocorran nunca no futuro.

**--LaUrA--**

Michelle dijo...

A mi me pareció un libro muy bueno. Me pareció muy triste que el amigo se suicidara, y entiendo como se quedaría el otro niño. Fue muy valiente al señalar a los acosadores en el entierro de su amigo. Es un buen libro que nos enseña mucho sobre el bulling.

Ángela dijo...

A verdade é que este libro pareceume fascinante, o lin nun día porque a historia absorbeume completamente.
O final é unha mestura esntre tristeza e felicidade, dende sair do pozo do acoso ata que se suicide o teu mellor amigo.
É fantástico.