domingo, 30 de novembro de 2014

Cando Petan na Porta Pola Noite

Xabier Docampo
Xerais (2000)

Logo dunha reflexión inicial do autor sobre o gusto pola narración oral, que inclúe o recoñecemento a seu pai como gran contador de historias, reúnense catro historias de medo co desexo de que o lector sexa tamén dono do seu propio medo e as faga súas, para contalas tamén. a xeito de transmisor oral, continuando o fío da literatura oral tradicional.



  • O espello do viaxeiro
  • O Fornadas
  • A loba
  • O cumpremortes

  • Blog do autor



    15 comentarios:

    #***xano#*** dixo...

    Este primeiro cápitulo gustoume moito, aínda que a varios dos meus compañeiros digan que é moi sádico.
    Pareceume moi raro o estilo de este libro, non por eso de que sexa sádico e esas cousas, senón porque eu xa lin algúns libros de Xabier Docampo e non son de este tipo, sorprendeume moito que o escriba así.
    Ademais, e como se.............non sei.....o principio empeza ben, e moi envolvente, pero o final...tras!matao e xa esta .
    Tamén retardase moito en explicar os detalles da matanza.

    Saúdos

    XANO

    Ángela dixo...

    Pois este libro está moi ben. Se crada (e só na miña opinión) o autor alongou a historia ó principio e ó final foi como se chegara ó tope de páxinas, rematou de golpe e porrazo. Aínda con todo, encantoume e sen dúbida é moi bo.

    Unknown dixo...

    O primeiro capitulo gustoume solo que ao final dixame un pouco intrigada por iso hoxe pola noite vou ler o libro enteiro.Bouche dar un consello non deixes entrar na casa a ninguén que non sexa conocido por ti ou pola tua familia.

    Unknown dixo...

    Gustoume moito o primer capitulo porque e moi emocionante. E de intriga e a min gustanme os de intriga.


    Moitos saúdos

    Nerea dixo...

    Este libro me parecio muy interesante,pero muy corto.El autor no supo explicar muy bien lo que paso después del asesinato,pero aún asi es un libro bueno y interesante.
    Yo lo recomiendo a la gente que le gusta las historias de miedo.

    Sarika dixo...

    "Cando petan na porta pola noite" me pareció, por lo menos el primer cuento, que fue el que leí, bueno; así en grandes rasgos. Ahora especifico:
    - La primera parte, la presentación, me parecío muy buena, va entrando poco a poco en la historia, enfrascando al lector en un ambiente que propicia el desarrollo de la historia.
    - Después, tras la presentación, también me gustó, me parece que el autor escribe muy bien y que encuentra las palabras adecuadas para meter al lector en el "nudo" del cuento.
    - Lo único que no me gusta de la historia es el final, precipitado para mi, y también me parece que no "concuerda" con la historia. No estoy diciendo que no me gustara el final, me parece que le falta algo tras el desenlace, que le queda algo por decir o por explicar de la historia.
    - Pero, en general, me gustó. Aunque tenía muchas "esperanzas" y el final las ha roto.
    Tengo ganas de leer el siguiente aunque ya no quiero pensar en como será, mejor será.

    Laura López dixo...

    El capítulo me gustó. Aun así, creo que se enroyó un poco el escritor por el final, pero supongo que los otros capítulos puedan estar más intrigantes y misteriosos.
    Laura López.

    Michelle dixo...

    O primeiro capítulo está bastante ben. É un pouco forte, raro e curto. O autor debería centrarse menos nos detalles do asesinato e alargar máis a historia, porque máis ben parece un resumo, pero, está ben.

    #***xano#*** dixo...

    Aquí vai a miña impredión polos tres contos finales.
    O Fornadas:é o conto que máis me gustou dos que lín. Non é que me dese medo, non.E que gustoume e xa está..... a min non me deu repelús ou noxo como a maioría dos meus compañeiros, a min dácheme igual eso de que lle arranque os órganos, véxoo como algo normal que a vella o faga se o outro a matou.
    A Loba:home, personalmente este foi o conto que menos me gustou porque ....non sei, non lle vin "chicha".
    O Cumpremortes:Este conto tamén me gustou moito, o que pasa é que non me deu nada de medo, a diferencia dos meus compañeiros.

    966 dixo...

    Psé, sí...hai poucos libros que me impresionen de verdade... os que máis me gustaron foron o primeiro e o segundo.

    Jopetas Laura, que consello, que hasta Pocoyó sabe iso.

    Bueno, fixeron ben en poñelo para ler, porque cústame empezar un libro.

    Nerea dixo...

    Este libro,ahora que lo acabe me parece interesante.Pero el pequeño defecto que tiene el autor, para mi forma de pensar, es que deja los cuentos por terminar aún que me gusto mucho.
    El cuento que más me gusto es de “O Fornadas” aún que me gustaron todos ese me pareció muy no sé de todo menos de miedo.
    Aún asi el libro está muy bien.

    Sarika dixo...

    CANDO PETAN NA PORTA POLA NOITE
    Anteriormente he escrito sobre este libro, mejor dicho, sobre el primer cuento. Ahora que lo he terminado tengo otra visión sobre él, quizá más global, quizá más individualizada de cada uno de ellos.
    En general, el libro me gustó, me parece que el autor describe muy bien, tanto los espacios como los personajes. Pero, lo que menos me gustó, aunque ya lo he dicho, es que parece que la historia no acaba de terminar.
    El que más me gustó fue “O Cumpremortes”, me parece el más interesante y el mejor narrado.
    El que menos me gustó fue “O Fornadas”, porque ni es de miedo ni es interesante, es, simplemente, y para mi, asqueroso. Este fue, con diferencia, el que menos me gustó.
    De todas formas, el libro me gustó, bastante.

    Leonardo dixo...

    Cando petan na porta pola noite gustoume moito. O capítulo que máis me gustou foi o último, que era `O cumpremortes´´, que trata dun home, ó que lle envian cartas anónimas dicíndolle canto tempo lle quedaba de vida.

    . dixo...

    Cando petan na porta pola noite e un libro moi intereseante que recolle varias historias de tradiccion oral. A min a que mais me gustou foi o de O Fornadas porque é o que da mais medo (ainda que ningún da medo).

    Unknown dixo...

    Un resumen de los relatos por fa vorr